She is ADILA ...

Tuesday, December 28, 2010

Saya Budak Baru Belajar ....!!!!~

Hari ni genap laaa 40hari saya mengenali dunia blogger nie, alhamdulillah saya boleh buat my personal blog dengan usaha tekun saya menjelajahi blog-blog laen....amin~
Usaha tangga kejayaan ......
Itulah saya! Mulanya terpikir gak nak stop jer berblogging nie, tapi dengan berkat kesabaran sampai gak ke hari yang ke 40 nie. Even follower baru mencecah 11orang *xkisah laaa asalkan ade jugak yang follow me, credit tok depa*, saya x kecewa....Maklumlah saya sedar saya budak baru belajar, so kena naek slow2 laaa. Asalkan orang nampak usaha saya, itu sudaa cukup bagi saya.
Minat skunk sudaa musti laaa blogwalking....!!!~
Have to! Tu ayat yang saya harus sebut .... x salah utk mencari inspirasi dari blogger-blogger hebat nie. View punyer view, terpautlaaa keindahan dengan si Mejuz nie....1st time, masa dulu-dulu laaa...dye suka send kat inbox FB tentang cerita lam blog dye. 1st kata-kata yang terkeluar, malas laaaa, i'm not interested~Uishhhh kejam betui aku nie...last2 terpaut hati dengan blog dye! Bukan ape, si dye tidak pernah kedekut ilmu. Bagi blogger baru, click jer kat link http://ohhmejuez.blogspot.com/ .... sure-sure korunk semua akan dapat info yang banyak dr dye...Berbalik pada cerita aku tadi, last-last tergerak ati laaa plak nak baca dan terus follow blog dye. G pom dye blogger yang cukup senang dengan blogger-blogger laen. Banyak jugak dye ajar saya! Kami chat lam FB, saya tidak segan silu tanye jer ape yang saya rasa musykil or lebih tepat lagi tidak tahu pape....Dye laaa ajar everything. Bagi saya, personal talk saya boleh cakap dye yang terbaek! Boleh communicate dan boleh jadi cikgu hehehe ....!!!~
Credit to him .....
Blogger laen pom ape kurang nyer! Creative idea look more gorgeous laaa....!!! Credit to them yang support blog saya, yang tak jemu-jemu tengok blog saya yang x seberapa nieyh....Insyaallah 2011 akan saya muatkan dengan entry-entry yang lebih baek dr yang sedia ada....

No comments: