She is ADILA ...

Friday, December 31, 2010

Apex daaa Jadik TOP!!!

Semua daaa mula bercakap tentang empunya nama Khairul Fahmi Che Mat fuhhh tetiba jer nama si mamat Chinese look nie mula meletup-letup! Tinggalkan sekejap cerita Hanis Zalikha mengalahkan Siti Nurhaliza dalam carian Google....nie haaaa si Apex muncul tetiba jadi femes!!!!
Bertuahnya badan ....
Memang saya akui dirinya cukup hebat di gawang gol lawan! Perfect!!! Abang BeautifulNara pom daa siap buat artikel mengejutkan bila menulis Sorry Apex sudah Berpunya....hehehe! Abang Nara membuatkan hati gadis-gadis di luar remuk berkecai *saya bukan k*!!! Sebab saya tahu awek Apex nie 1 UiTM dengan saya hehehe...Mane bole kacau Bf orang der...tengok ajer! Kak Ya daa gelabah daa bila si Cantik Hanis Zalikha cakap minat kat pemilik nama KFCM, tapi kak Ya cool jer. Terbaek laaa kak Ya!
Saya tengok dirinya dari pandangan saya, Apex bole pegi jauh lam dunia bolasepak. Memang si dia cukup fokus, dat y dye bole jaga gol kowt. Anyway yang laen pom fokus jugak.. Begitulah adat jadik penjaga gol, bila berbisa dipuja-puja, bila tersilap, hmmm habis jadiknyer. Kita sepatutnya mengubah persepsi yang selama ni kita buat, apakata law time kalah pom kita tetap bagi semangat. Xder hal kan??? Nie bila daa kalah, penjaga gol laaa yang jadik serangan utama. Bertubi-tubi dihempap, ade yang x terbangun taw....
Kak Ya??? Bagi saya dia jadi buruan...Ye laaa kekasih hati si Apex kan....Law dulu dye bukan syape-syape now dye daa dpt dye punyer title hehehe.... Pape pom kak Ya, dunia glamer nie dunia penuh pancaroba taw. Buat kak Ya, kena banyak2 sabar!!! Saya doakan kak Ya dengan Apex bersatu cepat-cepat hihihihihi....
Bubye olsss

No comments: