She is ADILA ...

Saturday, December 4, 2010

Jangan Usik Hak Orang!

Tengok pada title....
cishhh macam nak bergadoo jer!hihihihi
hmmm...nak story cket laaa kat u'all...orang skunk nie banyak ragam taw!
ader jer yang menyelit membuat hal dengan kita (yang xder tu baguihhh laaa). Yang suka carik pasal
kan musty laaa x laen x bukan dari spesis GURL (kasik bold cket) biar terang & jelas..
Bukan nak mengutuk tapi yang pernah mengganggu gugat aku hmmmm spesis nie laaa...
Gurl law hendak mencarik pasai semestinyer pasai mencabul hak asasi hikhikhik (apa yang aku mencarut niey)
eleh..x laen x bukan musti kes iri hati, rampas merampas...
Sal iri hati niey aku x kesah laaa sangat sbb aku jenis memang x amik kesah....
Aku bukan laaa jenis yang suka menunjuk2... pakai ape yang mampu aku beli jer, so bab iri hati nie
cam xder lam kamus idup aku laaaa bak kata nyer.... katanyer laaaa~
Yang aku fedup gler nie yang rampas merampas!
or lebey tepat ag amik BF orammmm~
Haaaaa .... yang nie yang paling aku x berkenan langsum...choiiii!
Sebab pengalaman niey banyak sangat aku lalui ... sudaaa beberapa kali... memang menangis laaaa
x berlagu lagi tuhh.... tapi yang paling indah bila ia berlaku baru-baru ini & yang paling menyentuh
hati bila si dia dengan ikhlasnyer memilih aku~
tapi kesian taw kat gurl tuh.... hmmmm kejamkah aku nie???
tapi bukan salah aku, dye yang shuka2 pi menggataii dgn bf aku tuh apesal... bf aku pom silap jugak suka sangat melayan ngeeeeeeeee~
biasa laaa lelaki ...
tapi moral nyer aku nak cakap, yang dulu2 tu aku x fight nk kat ex2 bf aku tuh sbb aku taw yang aku nieh amik hak orammm,,,so kena laaa pulangkan balik hak orammm tuh...
bila terkena orammm amik hak aku, mesti sekuat2nyer aku akan fight!
ader jugak kes yang aku x fight....sbb bagi aku, bila dia bahagia dengan yang laen, so aku tumpang gembira di atas kebahagiaannyer... yang kali nie aku fight sbb dye membuktikan yang dye sayammm aku...
Gurl tu pom skunk daa benci gler ngn kami....
hmmm xley paksa orammm nak shuka sama kita~
tidap menyalahkan gurl itu semata-mata.... sbb kami tahu pihak kami pom salah..
tapi bila dye sudaa terus-terusan menyalahkan kami, ape yang kami bole buat ag.
aku x berdendam pom dgn dye
cuma nak kasi taw yang jangan chuba2 usyikk yang shaya punyer =)

1 comment:

NaniRostam said...

Cinta itu nyatanya sukar difahami...kadang-kadang kalau dah tersangkut...hak orang tulah yang dia mahu....