She is ADILA ...

Thursday, August 15, 2013

SilkLite bagus untuk kesihatan

#Home

Korang pernah dengar tak barangan kesihatan dari Silklite. Ok meh aku nak share simit dengan korang nie. Kepada yang dah familiar dengan Silklite nie mereka mesti tahu ianya barangan kesihatan seperti mesin urut automatik mudah alih serta selipar kesihatan. Ok Silklite ini produk dia amat amat lah berbaloi untuk dibeli. Mudah, murah, selesa utk dibawa ke mana mana sahaja. Ekceliakupombaru tahu tentang produk ini. Ini semua gara gara seorangakak ni datang nak promote barang nie kat ofis aku.

Aku pulak jenis yang suka sangat membeli. So memang kena lah. Akak tu promote promote bagi aku try test produck dia. Memang la terasa urutan guna mesin tu. Lagipun jenis mesin tu macam ipod, mudah kecik pulak tu utk dibawa. So benda nie x menyukarkan utk dibawa ke mana mana. Essy to use, many function, electrolic, so why not i should'nt buy this thing. It will be benefit for me. So, kerana dek harganya RM29.90 so, why i not grab this chance? So, i made an offer, and akak tu said she will come yesterday to give the thing and collect the money.

So, grab la aku 1 item. Pung panh pung pang pikir wajar or tak, memebazir ke tak. Last last aku diamkan saja rasa hati. Dalam hati ade jugak timbul kekesalan. But, it too late! The thing will be giive by tomorrow. It ok, nevermind. Pujuk hati sendiri. It will be bring a benefit for me. I trust you SilkLite!

Esokknya (petang tadi) akak tu sampai la kat ofis. Hajat di hati nak larik dah x mo bayar and amik barang. Tapi memandangkan this is her job, why i did'nt helped her? So without any perasaan mencurigakan, perasaan menyesal, aku bukak purse, hulur not RM50. She give me the balance, sambil smabiltu dia keluarkan pulak selipar kesihatan. Adoyaiiii....

Dik, amik la dik, 20ya jah..... offer ni dik ...
Ishhh serba salah pulak aku. Kakak weiii, saya nie budak praktikal jer kak weyy. Guna pon sbb duet raya banyak taun nie. Sekali lagi aku tutup mata bayar dengan not 20 yang balanxw tadi. Ok clear RM50 sepetang nie dengan 2 barangan kesihatan. Dalam hati kata xpe barang ni bagus.

Ekceli tak rugi u all if u all beli produk kesihatan. Lagipun benda nie bagus. Kadang kadang kita tak sayang duet beli bayu kasut memahal giler, tapi utk beli produk kesihatan, FAILED! Amatlah tak patut jika kita ignore our body. Give the body some allowance to make it keep fresh always. So, moralnya jangan kedekut utk benda yang berfaedah yer adik adik sekalian. Beg kasut perlu dibeli, di tukar ganti, bila ianya betul2 diperlukan. U all kena ingat u all melaram bagai nie feeling artis ke!

Hahaha ... good night.

_xoxo_

No comments: