She is ADILA ...

Friday, December 17, 2010

Perhatian Utk Para Blogger

Assalamualaikum .... entry ini dibuat secara ringkas sahaja, dituju khas kepada para blogger-bloger handalan di luar sana. Saya sedar, diri saya tidaklah sehebat kalian semua kerana masih di peringkat permulaan. Itu saya sudah fahami dan situasi ini tidak di ambil kira sangat. Cuma, saya sebagai blogger baru agak terkilan kerana di awal permulaan penulisan blog ini tiada berpenghuni! Lebih tepat lagi, saya sebagai blogger baru mahu meminta sedikit nasihat, pandangan atau apa sahaja yang boleh menaiktarafkan blog saya. Seperti yang saya perhatikan, blogger handalan *tidak perlu disertakan nama* seperti tidak mengendahkan kewujudan blogger baru di laman blog ini. Camner ley jadik camnie kan...kitorang yang baru2 nie nak laaa jugak minta pandangan dr blogger2 laen...cuma xley nk mintak sebab blogger x follow pom kami~
Hmmm nasib malang betuiii....blogger baru langsung tiada follower! Kami follow u all, why u all xley nak follow back kami...kesian laaa jugak kami. Bukan nak menempa nama, gilakan populariti, cuma kami mahukan ada connection diantara blogger2 di Malaysia...itu sahaja....Sekian~

2 comments:

hedaaya said...

i followed u!

Anonymous said...

tq daaya!
bukan pe..i think connection tu more important bet blogger2 camnie.i'm new here, of cos i nk blogger help,bagi tunjuk ajar cket.sling mmbntu laaa katakan..apapun tq