She is ADILA ...

Saturday, December 4, 2010

All about Perfume

AVON jadi pujaan!
Biasa jer jenama wangian kegemaran aku...
Lain orang, lain citarasanya...
Mungkian disebabkan kewangan yang terbatas hanya koleksi Avon sahaja yang mampu 
terkumpul setakat nie. Semuanya timbul dari minat kakakku, yang berjaya mengumpul
koleksi wangiannyer. Minat kami sama! Itu semestinya. Berbanding dengan aku, 
kakak aku lebih banyak koleksinya..kadang2 aku jugak try2 jugak perfume dia 
hihihihi...
Biasanya perfume yang pernah aku pakai dan ada setakat nie seperti Far Away, Far Away 
Paradise, True Glow, Imari Seduction, Little Black Dress dan jugak 
Little White Dress....
Pernah mencuba pakai Women of Earth, Celebrate, Rouge, Ungaro hihihi...
So, sesiapa yang belum pernah mencuba pakai perfume Avon nie bolehlah
aku ceritakan cket tentang sesetengah daripa perfume2nyer...
Kebanyakkan perfume yang aku gunakan nie Eau de Parfum
bile namanyer eau de parfum bermakna ia tahan lama...


Rouge yang merah membara


Far Away Paradise memang sweet!





No comments: