She is ADILA ...

Thursday, December 23, 2010

i Can't Live without u oLss!

My Lappy Acer Aspire 5570
sure giler2 xley hidup tanpa benda nie...ditambah plak dengan adanya si kembar Pinky Broadband lagi laaa aku xley nak tinggal benda nie sorang2 hehehe...bila kat umah just si Pinky tu bermakna langsung sebab cik Streamyx lagi saya sayang daripada si Pinky nie...Si Pinky akan berfungsi bila stay kat kolej jer!

My Black-red Phone Nokia 5800 Express Music
nie lagi satu, tanpa dia siapalah aku hehehe...ibarat nyawa aku, si kembar aku...ke mana saja aku bawak...tidor pom disebelah aku...turut mempunyai adik beradiknya sendiri iaitu earphone dan jugak cabel phone, berguna utk mudah aku upload pic masuk lam lappy aku!

My Cutiest Pendrive Kingston 8GB
memilikinya sejak Januari 2010, hampir setahun kan...wujudnya sama dengan kewujudan my lovely lappy...pemilik badan berwarna kuning nie selalu diberi perhatian lebih dari aku...maklumlaaa kecik kan...ilang kan naya...berfungsi menyimpan gambar2 aku selain drpd data-data peribadi aku...disinilah tersimpannya lebih 700keping gambar peribadi milikku...kalau ilang naya aku, 700 tu hanya gambar perseorangan yang laen2 x kira lagi!

Set Penjagaan Muka Safi Balqis
menggunakannya sejak dr form 5 ag...complete set merangkumi pencuci, toner, krim, krim mata sahaja...yang lan-lain belum berminat lagi hehehe...apa-apapun ia sangat bagus...credit to Safi Balqis!

All my Perfume from AVON
memang tak boleh tinggal benda nie...sumpah aku sayang giler...bermula dengan perkenalan yang tidak sengaja dengan Far Away, then cuba-cuba mendekati Far Away Paradise dan True Glow, kini aku berteman mesra dengan si kembar Little Black Dress dan Little White Dress, Imari dan jugak 50's Mood...keempat-empatnya teratur kemas dalam beg make up aku sementara yang 3 lagi tu disimpan rapi di dalam almari!

Blusher Sheer Pink dari AVON
nie haaa...buat muka aku nampak pink-pink siket...baru mencubanya September lepas, kini betul-betul buat aku jatuh cinta...benda yang patut ada dalam beg make up traveller aku!

EyeLiner & Maskara dari AVON
tanpanya...aku takkan keluar rumah...betapa setianya aku menggunakan dioran berduanya...bagi aku mata pelengkap utama...dan aku jugak bebas dari sebarangan eyeshadow!

Lipstick Secret
warna yang agak-agak simple nie buat aku rasa ringan utk mencuba benda nie...tidak terlalu menyerlah...itu pilihan yang jadi kemestian!

Make Up Remover
memilih Tawas sepenuhnya...percaya akan ketakjuban yang diberikan!

My Blackiest Purse SWISS POLO
nie haaa....yang selalu seiringan dengan handphoneku...hitam jugak pilihan dihati...meminati design yang menepati citarasa membuatkan saya rasa hebat memiliki!

White Handbag
kadang-kadang aku bawak, kadang-kadang tidak...tapi ia membuatkan aku selamat jika membawanya bersama...jarang sangat2 aku bawak tapi ia menyenangkan!

Buku Diari 
selain daripada blog, disini luahan hati tercipta...entahlah kerana minat menulis aku sentiasa bawak benda nie di dalam handbag aku...love to write and love to read!

Red Pencil Case
aku minta giler pencil case nie sebab kaler dye merah...merah menawan hati!

Beg Make Up Kaler Pink & Kaler Black
opssss aku bukan banyak make up k...yang black tu ibu kepada segala make up aku...yang pink tu utk traveller sahaja...mudahkan!

6 comments:

Anonymous said...

waaaaaa.....i like dizzz!!!

Anonymous said...

love ur writing...keep it up ok!! *hedaaya*(malas nk sign in)

She is Adila... said...

thanks daaya sbb give support utk sy...menulis sebab minat jer,apapun skongan anda amat saya hargai

She is Adila... said...

ma sista:thank u!luv u alom

Anonymous said...

i pon ade blog tp sgt malas mahu menulis oo...n sebenarnye mmg xde bakat nak jadi penulis laa...siyes..suke blogwalking..bace blog2 org..anyway, thx sbb letak link blog sy..hehehhe*hedaaya*(malas sign in)

She is Adila... said...

ur welcome!suka baca blog u sbb full english then banyak story sal culture kat sana...sy suka blogwalking jugak,cari inspirasi hehehe