She is ADILA ...

Tuesday, December 14, 2010

Saya suka Cuti.... & Yaya~

Terasa nak ber"blogging" laaa plak setelah angau dgn musim cuti yg cukup menghibur.
Maunyer x happy lakk aiii
setiap hari dihidangkan dgn menu yg special gler dr ibunda terchenta!
Sukanyer bile everyday membaca blog-blog kegemaran aku
sudaaa tentulah cerita-cerita dr Hanis Zalikha, Irine Nadia, Model 80-an hehehe
belog terbaru yg aku baca hmmmmm
http://missmetafora.blogspot.com/
hehehehehehe
Nie belog kawan akak aku... member oldschool!
Cuti ini tidap ke mana-mana pom becoz my dad xley cuti laaa...hmmmmm wut can i say kan~
so membenarkan telinga utk mendengar everything bebelan my mum & Yaya si comel yg takut utk tidur!
adoyaiiii dgn si Yaya nie, aku mesti kalah..x sampai ati taw!
Selalu jer aku bawak jejalan si kenit niey...
Pandai jer mengikut aku sbb dye tahu hanye aku yg suka bawak dye jejalan
Biasanya aku bawak dye g playground hehehe...
Mau nak buai laju-laju katanyer#
tmy petang cukup bermasalah....
sbb semua orang yang ada dirumah akan tidur
tapi aku tidap~
melayan si Yaya yang xmoo tidur & cukup takut utk tidur haissshhhhh fenimmm kepala den!
Yaya suka sgt minum susu, cepat jer abis bile dye start isi minyak kapal dye tuh...
aku laaaa yang selalu disuruh utk buat susu ...
" Ala....uat susu yaya laaaaaaaaaa!"
Pantang lambat cket ,,,,, "Ala nieeeee eiiiii ubit kan"
amboiiii sesedap dye jer nk cubit aku yer Yaya...
Law aku tipu2 malas nk buat susu ...."Ala cantik, ala x huduhhh"
amboiiiii dan2 nk bodek aku lakkkk
Satu ag aku minat tang Yaya nie...cepat jer igt apa yang aku cakap...
She's like singing!
Kadang2 lagu tu betui, kadang2 x...hampehhh tuiii Yaya nie..
Pape pom she always the best for me .... luv you yaya~

No comments: