She is ADILA ...

Friday, December 31, 2010

Benda yg aku paling xsuka sbb ianya Serabut Kepala Otak

BILA MOTOR AKU BUAT HAL !!!!
memang aku akan mengamuk giler....menyusahkan idop aku jer! Mujur laaa dye kadang-kadang jer berperangai giler sebegitu, mujur! Law x aku humban lam longkang jah~ tapi mujur laaa dye baguihhh...kadang-kadang saja memeningkan kepala aku haishhhh memang ponimmm den

BILA PHONE AKU TETIBA ROSAK !!!!
yg nie aku akan hangen 1 badan dol .......................... maunyer the important things aku meragam, memang buat aku pecah kepala..mak aiiii! Nak beki tu no hal but ... nak carik kedai yg beki tu jadik hal. Disebabkan aku duk kat area yg kureng cket, kedai beki phone nie payah laaa cket nk jumpa kan. Terpaksa laaa ke KB!!! Itu yg buat aku nak baling jer phone aku kat dinding...mujur sayang jerk~

BILA BAJU KURUNG AKU X BEST DIPAKAI !!!!
Nie haaaaaaaaaaaaaa................1 umah aku akan otak dengan aku! Memang hudusss perangaiku! Aku akan mengamuk 7hari 7 malam taw x! Sumpah daaa x jahit kat situ lagi dan aku akan tinggalkan seberapa lama baju aku tuh sebelum hatiku tergerak utk gi outer! Law x tergerak, mampusss laaa ko baju, duk jer lam almari tuss...jangan harap aku nak pakai!



Memang aku berperangai cukup hudusss! Sapa laaa nak buat aku jadik bini dye yer.... Aku mudah naek angen, ader jer yg aku rasa x puati, aku balun puas-puas. Anyway aku akan okehh bile semuanya aku rasa puas hati....hehehehe~

No comments: