She is ADILA ...

Tuesday, December 14, 2010

I Don't Love My Ex





Sengaja aku masukkan picture sebegitu hehehe ... Nie bukannya sambungan utk entry Semuanya Tentang MFA (^_^) yer ! Bab sambungannya tu aku masih lagi berfikir camner nak cerita tentang dia. Nie semua sebab aku not allowed dye punye picture...Alaaaa xper cuti masih panjang dan aku mesti akan mengarang sebaik mungkin utk entry berkenaan ... ahahahahaha~
Korunk semua mesti ada Ex kan...EX BF utk lebih tepat lagi. Bercerita tentang ex nie, aku no comment sangat sebab bagi aku benda daaa end daaa....nk wat ape lagi kan hihihihihihi. Dengan kejamnyer berbicara tentang MY EX! 
Alaaaaa korunk mesti ade EX BF kan??? Baik x dgn dorg (amboiii cam ramai plak aiii)....*utk yg ramai kekasih sebelumnya laaaa*
Aku pom bole dikatakan baik laaa dgn diorang-diorang nie *dulu saham tengah naik, skunk semua tu daaa x penting lagi, duniawi semata-mata (cewahhh)*
Bagi aku daaa bukan jodoh dgnnya, maka tidak berpanjanganlah sebuah ikatan percintaan. Bak kata Miss Metafora, bercinta bertahun-tahun pun belum tentu akan kekal...
Kami still contact...tapi ada jugak yang lost contact!
Yang lost contact tu biasanyer yang benci sesangat ngn aku, dengan kata laen tidak dapat menerima hakikat hubungan kami sudah tamat~
Bagi aku tiada dendam dgn dorg..tiada cinta lagi...tiada airmata buatmu!
Tamat adalah tamat, yang berlalu biarkan berlalu, masa biarkan berlalu begitu sahaja, cuma andai ditakdirkan cinta itu milik kita, pastinya ia akan bertemu juga akhirnya...
Broken heart tu semestinya akan berlaku... Proses turun berat badan pom akan berlaku sepantas mungkin!
Muka yang sedih akan mewarnai setiap hari yang berlangsung...
Tiada lagi sms, calling akan berlaku!
Hanya tidur, tidur & tidur...
Fikiran start melayang sejauh mungkin...masa tu dapat laaa merasai masa berlalu dgn tersangatlaaa lambat sekali...Handphone tidak akan diendahkan atau lebih kejam lagi OFF terus waaaaaa~
Tapi don't worry 
ianya akan berlaku dlm masa sekejap sahaja..
Lepas pada tu ... amboi x hengat dunia ketawa riang, jejalan ke sana ke mari & berat badan berdesuppp naik!
Ayat yang akan diungkap
What the hell all dis?????
PGM laaaaaaaaaaa
Lelaki mudah datang & pergi ... Cintaku mudah disentuh#
Lelaki, cinta & airmata
terlalu sebati dgnku......
Tapi kerana itulah membuatkan aku lebih cekal dlm menempuhi apa sahaja dlm hidup ini...
Semua itu cerita dulu .... dan sekarang tiada lagi cinta utk mereka
******

No comments: