She is ADILA ...

Friday, December 3, 2010

Blog-ku Masih Dalam Pembikinan~

Bercerita sal Blog niey, frust gak!
Sbb x begitu up-to-date cam orang laen ... hurmmmmm
Susah laaa jugak nak mem"blogging" nieyhhh.
Nak cari follower pom payah...maybe sbb x begitu menyeronokkan kowt...hurmmm =(
Walaupun begitu,
sy tetap menyibukkan diri dgn men"view" blog2 yg terhangat di pasaran nieyh
macam blog Irine Nadia Marcello ...
best laaa blog niey...
Mencari2 ilham seperti dye!
Dye jugak x kedekut ilmu taw...siap ajar flow nk buat blog kepada bloger2 baru lagi..
dye pom banyak post entry2 yg menarik.

Walaupun masih dalam mengikut pelajaran membuat blog nieyhhh...
aku boleh jugaklah mem"post' entry lam blog aku niey hehehe
lam masa cuti nie laa aku nak manfaatkan masa dgn mem"blogging" di blog aku sblm
SIBUK dgn semester akan datang!

Tgh2 mem"blogging" nie fikiran aku jauh melayang...
hari ini 4hb Disember
alamak!
lagi 6 hari lagi...
menghitung hari~

Hmmmm 10hb nie ialah hari keluarnyer result exam sem lepas....
adussss berdebarnyer....
Mendoakan agar semuanyer baik2 belaka hihihi
Jumpa lagi tadaaaaaa~

No comments: