She is ADILA ...

Thursday, March 3, 2011

Romen dalam bilik kuliah

Oke tak tajuk aku kali nie??
"berfikir sekejap"



Oke tak law aku cakap benda ini keterlaluan?Sapa setuju,angkat tangan macam "usop Hantu Kak Limah" hehehehe

Well aku tak nak cakap ape laaa wei.Malas nak masuk campur hal orang.Tapi bila nampak macam agak keterlaluan,apa salahnya kalau aku tegur.Bukan nak cakap aku baik macam malaikat!!!
Tapi at least aku respect orang & tengok keadaan sambil berfikir dua tiga empat puluh kali....

Someone nie xperlu laaa aku cakap siapa,cuma aku tahu dan kenal dia.Dia dengan macho'nyer telah memeluk kekasih hatinya di dalam bilik kuliah.Woittttt ..... gila apa!Senior kat depan dia buat2 macam tak nampak.Sangat cerdik laaa awak nie~

Teruskanlah dengan sikap "profesional" awak itu utk menunjukkan rasa kasih sayang awak yang mendalam itu.Budget macam orang lain xde awek laaa kowt!!!Eh eh..tolong sikit laaa wei,kami ade BF/GF pom kami takkan tunjuk sebab kami PROFESSIONAL >>>>>

No comments: