She is ADILA ...

Tuesday, December 28, 2010

Merekalah yang Terindah

:: Ini mak saya dan jugak kakak saya, merekalah 
yang terhebat bagi saya ::


:: Nie satu-satunya adik perempuan saya,
no more adik lagi hehehe ::


:: Nie mak sedara saya, Kak Fizah yang paling cool, sabar sangat2
orangnya, merantau jauh dari Perak nie ::


:: Nie pom mak sedara saya, Cik Paez....
Idola saya ::


:: Kezen saya yang paling bagus...memang gudgurl 
laaa! Paling garang tapi cukup baik
sebijik perangai bapaknya ::


:: Kak Ma saya, boleh ngam ngan sapa saja.
Boleh buat kek, pandai make up orang ::



:: Adik kpd Farah, cukup pendiam....
Pandai senyum jer sebab dye ada lesung pipit kot
tu yang senyum sokmo tu ::


:: This is Miss Airene, bakal jadi Madam xlama ag
huhuhuhu .... Dialah mak sepupu aku yang plg 
vouge ::





:: Nie Miley M'Rani (lam FesBukNyer).
Kenal dye dr kezen saya, suka dye sebab peramah!
Seorang yang mudah mesra dengan orang ::


:: Nie laaa roomates tersayang aku,
budak paling pandai lam kelas aku nie ::



:: Nie laaa member aku kat UiTM.
diorang nie sekelas ngn aku jugak.
Harap maklum mereka semua nie mek2 Kelate yer ::





No comments: