She is ADILA ...

Tuesday, January 4, 2011

Sila Tolong Faham Perasaan Orang

Monim olsss .... masih bersuasana seperti pagi, even skunk daa kul 11.30am. Di sini, sejuk giler, mengalahkan Cameron Highlands laaa ... Uishhh cuak giler nak bangun pagi-pagi nieyh. Masih menarik selimut dan berkira-kira utk pegi kelas. Sudaa laa mandi dengan kesejukan maksimum. Emmm memang cukup pemalas~
Last-last bangun, mandi dan melepak depan lappy aku nie. Pepagi lagi daa havoc dengan masalah orang laen.. apa laaa! Haaa.... nie yang paling xberkenan lansung nie.
 
Bila orang x faham bahasa!

Lupakan...lupakan! Meh nak cter cket. Roomates aku si A & M nie biasa laaa, cuba-cuba plan nak balik umah. Ye laaa, duk sini jer memerap lam bilik! Kelas pom xp lagi sebab lecturer asyik bz memanjang. 1st week nie kan.. Ok laaa~ 
Bila bangun pepagi nie, si A nie dapat laaa call memanjang dr seorang kenalan, si K nie. Ape laaa si K nie nak pepagi nie, orang daa laaa nak tido. Kacau jer. Law sekali dua ok jugak, nie berkali-kali call x henti-henti. Lepas kami siap mandi pom still call lagi....dengan meninggalkan 16 misscalls! Tidak tahu jemukah si K nie asyik call call .... daa orang malas angkat, apa lagi...cukup-cukup laaa....
So, dengan nada kesiannya, si A nie jawab laaa call si K nie pada panggilan kali ke 17! Hehehe ... kami x kejam k, cuma give time laaa. Lorh .... si K nie nak tumpang bilik kami upernya!
Aku daaa memang sejak azali lagi cuak ngn si K nie....sebab si K nie xreti faham bahasa Melayu cket~ Dye suka buat kepala dye jer.... Hmmm panas jugak aku dengan si K nie... So aku ajar laa A nie cakap yang kami ada kelas, padahal bia laaa duk melepak atas katil ag.


A : wei sory laaa, aku kat kelas nie
K : owh ye ke... bila kelas ko abis?
A : lam kul 2
K : owh...lambat ag...eh camnie laa, aku g pat ko, aku g amik kunci bilik ko dulu, bole x
A : arghhhhhhhhhhhh .... tunggu jap ea....

**********************************************************************************


Then discuss laaa kami bertiga... Aik sampai begitu sekali yer nak duk bilik orang... Bukan apa, bilik kami banyak barang, si K nie pom boleh tahan jugak pemalasnye...then suka selerakkan barang! Kami tahu laaa sebab si K nie pernah duk 1 level dengan kami. Kami ada laaa jugak bertandang ke bilik dye... Si K nie jenis orang yang buat suka ikut kepala angen dye jer. Then aku ajar si A nie, cakap kami semua xde kat bilik, sebab nak balik umah jap ag ....
Then, A call balik si K nie


A : wei... sorry laaa kitorang nak balik umah laaa pas kelas nie
K : owh... law macam tu pass kunci kat aku laaa
A : eh mane bole.... aku tinggal barang-barang kat bilik
K : aaalaaa....bole laaa, haaa...xpom aku g amik ngn pejabat kolej
A : eiiii mane bole .... owner jer bole amik kunci tu
K : *terus tutup fon*


**********************************************************************************

Aik.... awat nak hangen dengan kami plak! Kami daa cakap daa xboleh, it means x boleh laaa~
Ade faham kah????
Bukan ape kami malas nak serabutkan diri dengan orang luar. Bilik kami is Bilik Kami .... No Kongsi Kongsi!
Xnk repeat benda yang pernah berulang.......... itu sahaja! 
So tolong laaa faham perasaan kami ........................!!!!!!!!!!!!!~

No comments: