She is ADILA ...

Tuesday, January 4, 2011

Puji-Pujian utk Mejuez

Not Not .... aku bukan mintak award~
Sejujurnya aku hargai Mejuez!

Cuba cakap kat aku, blogger mane yang xkenal dgn Mejuez.
Bagi aku, dia penuh dgn idea kreatif~
1 lagi yang buat aku sengih-sengih sekarang.
Sebab dye sudah buat 1 group utk blogger-blogger nie berkumpul.
Pemilik penuh Kami Si Blogger....

Kerana group nie laaa aku dapat carik follower baru. Actually x kesah sangat bab follower
sebab aku buat blog utk personal life aku~
So yang mane berminat jadi follow aku, terima kasih bebanyak laaa sebab tolong isikan penuh
bahagian follower...
kalau bukan Mejuez.... follower aku masih 11 orang kowt~
Mejuez pom xsangka dye dapat grab 300 members lam masa 3-4 hari gitu.
Tahniah~
Berbaloi-baloi!
Dengan wujudnya KSB, ade laaa jugak tempat berkumpulnya blogger-blogger baru,
macam aku nieyh, yang buta bab dunia blogger nie!
Sengih-sengih aku bila aku dpt follower baru kihkihkihkih
Terima kasih sekali lagi....
Alah...utk suka-suka, x salah kan~
Makin kerap laaa aku buat BlogWalking skunk sebab ramai member hantar link dkt KSB!
Ishhh ishhh x sangka macam-macam cerita aku baca!
Blogger memang banyak idea dan memang patutlaaa korunk jadi blogger~

 To Mejuez ... tahniah!
awak memang hebat, GAMBATEH....!!!~


No comments: