She is ADILA ...

Wednesday, January 19, 2011

Lalalalalala~ *aku nyanyi

Senyap...hahahaha
Aku gelak-gelak
Lama daaa tak post entry!
Kalau dulu hari-hari boleh dikatakan suka post entry.
Tapi sejak akhir-akhir nie makin kurang.

Malas!
Oh tidak....
Bukan bercerita tentang malas.
Tapi bercerita tentang kesibukan yang melanda, hmmmm~

Semester ni,jadual padat.
katakan tidak utk mengeluh
Banyak benda menarik yang happen sem nie.
Yang paling menarik hati bila kami dipaksa oleh Ketua Program utk amik gambar kelas.
Kami tak kedekut k utk beli gambar
Hahaha .... cuma kesibukan 4 sem lampau jadi penghalangnya
Last-last, kami terpaksa jugak menghitamkan diri di bawah cahaya matahari semata-mata utk bergambar!
dah laa sebelum bergambar tu aku terlibat dgn latihan kebakaran.
Lucu hahahaha...

Aku, Emy, Sue, Moq Nard gelabah giler!
Ingatkan betui kihkihkihkih
Terima kasih kpd pakcik-pakcik  abg-abg bomba yg terlibat sama oke.
Kusss semangat jap, but anyway kami gelak-gelak gediks.
Mau tak gelaknya, kami antara orang pertama yg diarah keluar, mula-mula kami panik, last2 nak sampai kat pintu keluar tu baru perasan ada latihan kebakaran.
Dalam gelak-gelak kami pom, ada jugak laaa rasa sedikit nak marah.
Maunyer masa tu baru je buka buku helaian pertama, terpaksa melarikan diri dgn tergesa-gesa.
Adus laaa.
Tapi cukup happening.


Selama kesenyapan or lebih tepat lagi kemalasan utk meng"post" entry, aku sebenarnya lebih fokus kpd blog walking sahaja.
++ dengan buat handwriting assigment.
Penat, tapi berbaloi dapat siap awal.
Lepas ini, semakin kuranglah entry aku disebabkan kesibukan melampau!

No comments: