She is ADILA ...

Wednesday, January 26, 2011

A Great IT Fair

Assalamualaikum semua =)
Selamat petang sudaaa.
Haaa...pagi tadi kelas aku dibatalkan. Hurmmmmm (yeye dalam hati)! Sedang belek-belek paper, tertengok laaa pada 1 advertising yang memang menarik hati sangat-sangat.


A Great IT Fair Malaysia at Mid Valley
on 28-30 Jan 2011

Yes yes yes .....
memang kena betui dengan selera aku~
tapi jauh!

So, macamana yer? Masih dalam perkiraan mahu pergi atau tidak hehehe~ Just wait, if aku pergi, memang aku akan survey macam-macam laaa...daaa laaa memang aku gila barangan IT nie.

Adussss masih pening utk memikirkannya. Yelaaa, kalau aku stay area sana, xpelaaa jugak. Nie aku di sini, xkan laaa nak naek KL semata-mata kerana IT Fair. Xpe-xpe tunggu keputusannya saja. + aku plak dalam musim cuti pertengahan semester....(horeeeyyyy giler).

Cuti pom cuti jugak! Asssignment pom berlambakan jugak nampaknya. Yang lebih lucu, kelas Insurans tadi tetiba jer Madam aku buat quiz....hahahaha terkantoi malas baca sebab sibuk dengan proposal seminar insurans, almaklumlaaa aku kan Secretary~ Tapi selamat dapat jawab dan markah pom ok laaa dengan keadaan yang tidak membaca langsung.


Nota: Sila baca buku hari-hari. Jangan jadi malas macam saya.

No comments: