She is ADILA ...

Monday, January 10, 2011

Cerita kasut aku.

Assalamualaikum...
Ade orang tak ???
Hehehee .... sudah beberapa hari aku senyap tanpa entry! Entah laaa...xde masa plus lak line BB aku tuh x baper oke dekat atas bukit tuh .... (mention kolej aku tuh berada jauh nun di atas bukit... line x sampai, sahkan BB, line phone pom susah jugak...naseb laaa). So, this week bermulalah sessi kuliah semester 5. Fuhhh... tengok jer buku-buku (yang aku beli dengan senior...tiap2 sem beli dgn senior..terukkk kan) melampau... banyaknyer! But tak nak mengeluh pom.... igt dis year is my final year~
Ishhh ishhhhh .... ape laaa naseb aku! Minggu nie kan sudah bermulanya kelas, kelas aku nie kadang-kadang lecturer masuk, kadang-kadang tak. Tapi aku tetap pegi kelas dengan roomates aku yang tersayang nieyh... Pegi kelas tuh xde lecturer..pg kelas nie xde jugak lecturer.... Hmmmmmm kadang-kadang naek geram gak, yelah kami siap-siap bangun awal..iron baju..tengok2 lecturer pom x dtg..Kecewa (nada ye ye)!
Tapi lagi naek geram bile selipar kiut miut aku tuh putus! Angen aku satu badan~ Hari ahad yg kaler pink tuh putus coz aku terpeleot' kat depan pagar besar UiTM tuh kihkihkihkih .... dengan slumber nyer cabut selipar...terus kaki ayam! Peduli ape aku~ Pak Guard asyik tanye ape kena tuh? Jawab jer laaa selipar chantek saya nie putus kihkihkih...
Second day selipar lip lap lip lap aku plak aiiii! Coz struktur lembut sangat kan...jadi tercabut belah tepi tuh. Yang tu happen lam kelas! Mintak laaa paku picit dgn lecturer aku~  Malu pom malu laaa....asalkan aku boleh jalan dengan baek. Terhencut-hencut jugak laa...sakit kena paku tekan tuh! Lepas kelas terus pegi carik kedai repair selipar. Hmmmm amik ko~ Letih giler.... namun tetp jugak update blog dengan cerita malang aku nieyh. Mintak2 esok tiada apa yang berlaku lagi. Please don't repeat it again ... i'm begging ....

p/s: ten Q to ma fren .... yang sudi dengar dan tolong aku masa insident berkenaan lalalala~ Jasamu dikenang...Peace! Love u olllsss......!!!!~

1 comment:

Nadhira Malisha said...

Hye... thanks follow me...follow u back....Daaaaa