She is ADILA ...

Thursday, January 13, 2011

Girls yang nak jadik Jantan

Kasar.
Memang.
Tapi kadang-kadang saja.

Cerita aku.
Semester nie laaa.
Story pasal gurl yang nak jadi jantan.
Lebih tepat lagi pengkid.


Sorry.
Bukan mintak maaf.
Mintak kebenaran nak bercerita.
Bukan mengutuk, tapi hakikat.
Yang xley terima jangan baca.


Lebih tepat lagi, aku sebenarnya takut, bukan pengecut k. Diorang daa macam lelaki @ jantan. Kalau cakap jantan cam kasar plak, walaupun memang hakikatnya jantan yang kasar. Diorang boleh berubah ke? Macamana nak ubah diorang yer? Mereka macam ragu-ragu nak solat!
Masya-Allah!
Tuhan Maha Besar.
Sudah berikan segala punca, cuma uruskan saja. Mengikut tertib tersendiri.
Diorang perempuan, bukan jantan. Kenapa nak malu pakai kain sembahyang? Nak pakai kain pelikat ke?
Mintak jauh!
Bila diorang sesat, lepas tu tak solat, maybe solat sorok-sorok sebab malu nak pakai kain sembahyang  bila-bila pom x berubah.
Innalillahhiwainilaihirajiun'..............

Sampai bila nak jadi macam nie?
Sampai kiamat?
Bukan nak banned budak2 pengkid. Gay  dan yang seangkatan dengannya turut terkena.
Tapi kenapa saya cerita pasal pengkid  saja?
Sebab pengkid nie 1 level dengan saya kat hostel.
Yang saya geram, mereka diletakkan bertaburan di kolej sana-sini.
Agak mengganggu persekitaran semasa + tidak selesa se"level" dengannya sebab takut.
Kerana mereka macam jantan.
Saya hendak bebas bersosial di kolej kediaman saya.
Bebas utk tidak menutup aurat.
Jangan pikir bukan-bukan.
Sebab kolej kediaman saya perempuan semuanya.
Bila jantan duduk sama.... pk laaa betapa seksanya kami!

Adus. Menanti mereka berubah....

No comments: