She is ADILA ...

Sunday, January 30, 2011

The Precious Time

Salam =)

Tiada senyum kambing lagi.
Serius! Serius!

Saya nak bercerita tentang new album saya. 
Saya ketawa.
Yes..... new album saya yang saya post kat FB saya. Biasa saja. Cuma full dengan editing picture.

Gila meng"edit" gambar.

Itulah saya.
Seseorang yang computerize.
Ye ke???
Tak laaa.... saya bukan computerize pom. Cuma seseorang yang biasa yang suka tentang aplication computer.
Cukup.
Malas nak cakap tentang diri sendiri, nanti terlebih perasaan pulak nanti.

Bercerita tentang "THE PRECIOUS TIME" saya.
Chantek!
Positive for first sight view.
Alhamdulillah.
Tapi, saya buat agak sedikit Private & Confidental. Sebab saya yang copyright dan ada link siap.

http://www.facebook.com/album.php?aid=52497&id=100000709144207&l=f426c81a9d


Sila view~

No comments: