She is ADILA ...

Thursday, January 27, 2011

Editing Picture:Saya baru pandai...!!!~

Assalamualaikum :)
Senyum kambing lagi =)

Penat.
Tapi tetap senyum.

Adus!
Tak faham nie....
Saya nak beritahu 1 rahsia
hahahaha....!!!~

Saya suda pandai guna PHOTOSCAPE.
Hah?????
Terkejutkan.

Hmmmm, actually memang saya tak reti nak edit pic sebelum nie.
Maaflah, saya tak pro macam anda semua.
Namun, saya tetap tak malu utk mengakuinya hehehehe
Jom tengok picture-picture yang sempat saya edit:

:: Tak cantik pom, tapi saya tetap suka sengih-sengih.
Bagi saya, inilah yang paling cantik dimata saya::


:: Himpunan gambar-gambar peribadi saya. 
Tunggu saya edit lagi taw ::

:: Mengabadikan kenangan adik beradik saya ::


Semuanya cantik di mata saya.
Sebab ini hasil kerja saya sendiri.
Even saya baru belajar, saya tetap puas hati dengan hasilnya.



No comments: