She is ADILA ...

Monday, January 3, 2011

Saya nak jadik .........

Minat nieh baru jer timbul....tapi makin meluap-luap lak aiii! Hmmm, memang asalnyer aku suka candid picture, tapi teringin jugak jadi yang lebih lagi! Lebih tepat ag aku nak jadi .....





PHOTOGRAPHER !!!!

Nie bukan maen! Yes, serius aku nak jadik photographer becoz aku suka nak cuba candid sesuatu yg indah. Tak salah kan, tak salah kan??? Aku cukup berkenan dengan kerja-kerja photographer. Bukan hanya orang seni saja yang pandai olah sebuah gambar... orang biasa pom boleh jugak asalkan dye ade minat dan bersungguh-sungguh dengan ape yang dia buat. Bak kata pepatah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan! Ya, aku nampak jalan nak buat bisnes dengan jadinyer photographer. X susah kan nak buat bisnes! Cuma kena rajin cket jer. Kena banyak promote....

Aku berkenan giler dgn photographer nie! Diorang kreatif, pandai edit, memang seni laaaa~
Kalau aku nak benda nie jadi kenyataan, aku kena start candid benda2 yang chantek dulu...bia nampak effect yang cantik, zoom yang menarik, picture yang membawa maksud tersendiri!




Aku akan mulakan dengan candid expression muka orang dulu! Itu pom kalau diizinkan utk bina impian aku... Semoga di tahun baru nie, minat aku ni dapat dikembangkan. Itu saja yang aku nak..... dan yang jadi pilihan aku mestilah jadi WEEDING PHOTOGRAPHER!

No comments: