She is ADILA ...

Monday, January 3, 2011

Kalau dulu upload lagu guna Youtube,sekarang Blogwalking pulak

Dunia makin moden kan kan.... Sentiasa berubah dalam masa yang singkat, mayb lam masa sesaat kowt. Tapi xpasti, mungkin betui kan kan kan... Sama laaa macam saya, law dulu kecik ajer, skunk sudah boookk'...daaa xtaw camner nak kuruskan badan. Sangat tidap shuka dengan badan yang baru. Kalau laaa boleh tukar badan macam tukar baju (copy iklan lam TV, perasan x hihihihi) .... hari2 saya tukar! Sebab nak taw badan macam mana jadi pujaan. Alamak aiiiii teruk bena doshh nie...kihkihkihkih
Nak taw x dulu saya bila buka dgn tenet nie, shuka sangat masyuk Utube. Please, jangan pk bukan-bukan! Upload lagu jer, kadang-kadang tengok cite. Huh ...best laa! Tapi skunk, suda tinggal jap tabiat tuh sebab skunk jatuh cinta dengan blog! So, everyday mesti, tahap wajib ber"blogwalking"~ Besh taw bt benda tusss, baca cite cam bace cerpen (nak cakap novel panjang plak novel tuh)! Idea masing-masing laaa kan. Macam lam blog saya, it more to be personal hihihihi....depends pada orang tu laaa nak jadikan blog dye camner pengkisahannya kan kan.... Tapi 1 yang saya tidap suka~
Saya kurang pandai edit picture!!!! Malu laaaa ..... bagi saya rumit, malas laaa hehehe..One day nanti saya akan jadik pakar edit picture k! Skunk bia dulu saya nak belajar buat blog nie puas-puas, then step by step, one by one kite belajar yang laen deh....tataaaaaaaaaaaa

No comments: