She is ADILA ...

Monday, January 3, 2011

Hidup nie tak perlu sombong-sombong

Eh2 cam naek angen jerk! Ya...memang saya naek angen pom arini. Ntah laaa, saya paling xsuka orang yang berlagak sombong semacam jerk. Benda yang paling saya anti, nie laaa haaa...perasaan sombong nie! Ntah laaa, saya xreti nak sombong-sombong ngan orang nie. Semua orang saya senyum jer! Senyum kan sedekah... saya rasa xsalah pom law senyum kat orang. Orang pom akan nampak kite nie cool jer, jenis yang bole go on kan...








Cuba tengok gambar pakcik tu? Kurang chantek kan.... tapi bila dye senyum, nampak jugak cantik! Tak de undang-undang pom cakap senyum tu salah or senyum tu kena bayar... Ape laaa weiiii?? Senyum, sikit pom orang akan nampak kite ikhlas kan... Berbanding dengan yang nie :







Tengok tu!!! Tak cantik kan .... So, xsalah law kita senyum cket! Senyum ok ..... senyum...senyum ... owwww comei gitu ..... !!!!~




No comments: