She is ADILA ...

Saturday, March 26, 2011

Supporter Terbaik Blog aku

Ratu Tat Nenas
< of course laaa nie supporter terbaek aku, she's ma sista! the one and only oke... she also have her own blog, Sang Ratu! kaki blogging no 1...first time kenal dunia blogging bermula dengan aku sendiri. but now, she's more expert than me laaa hehehe ... ape-ape pom she's the best. ape yg lebih dye ajarkan, ape yang kurang aku tambah cket... maybe one day kami akan buat 1 blog utk kami berdua...>

Nuralia Naz
< pembaca setia blog aku. she's also my one and one lil sista...rerajin giler komen templates blog aku. dan kerananya laaa aku terpaksa Google templates-templates laen sampai laaa jadik se'shomel ini blog aku. pape pom thanks yer >

YayankLalink CintamCamtom
< makcik nie memang taw!!! time aku nak buat entry nie laa time tu laaa dye change profile picture. last-last aku kena copy paste picture ni jer laaa.... pemilik FB yayanklalink, or nama sebenarnya cik Farah Hasniza nie memang orang kuat aku hehehehe ... bertahun-tahun jadik PA aku, pemegang share rahsia terbesar aku nie laaa jugak yang support belog aku nie .... meme tq laaa cik Farah oke oke>

Hedaaya Himmi
< she is Hedaaya Himmi... comei rite dye?? hmmm dye nie member 1 sekolah dulu-dulu kala. berhubung dengan FB saje with her. but she always support my blog. boleh dikatakan seorang pengunjung tetap belog aku laaa...sebab selalu aje naek traffic from India .... hehehehe ... actually nak cakap dye nie amik medic kat India... hebat kan kawan aku!!! musti laaaaaaaaa>

Ilyana Jusof
< nie makcik sorang lagi yang suka sangat change profile picture!! alamak dear...time nak copy paste picture awak yg cun-cun, time nie laaa awak g tukar profile picture.. awak memang taw!! she's tini ilyana, silence reader blog aku...which one??? si makcik tiuttt yg pakai tudung kaler itam tu... seyes comeiii dye .... sama comei dgn namanya! Tini Ilyana...suka baca belog aku dgn penulisan yang meraban tu...pape pom thanks yer si shantekkk>

Firdaus Dauzz
< hmmmm .... mengenali dirinya di laman FB sahaja... hehehehehe...pemegang nama Firdaus Dauzz nie akan tengok belog aku bila disuruh saja. eiiiii .... malas ea awak nie. tapi dye mesti cakap "awak....comei laaa nice =) ... aku, ape lagi terima kasih terima kasih lalalalala>