She is ADILA ...

Thursday, March 3, 2011

Please...i want to know,seriously talk babe

Bunyi macam serius kan>>>>

Stop joking D!Yes yes....i know and i want to tell something.

Ini tentang pemindahan waktu bukak semester bagi student U.Ade dengar kan?Seriously,aku nak tahu betul atau tidak mengenai perancangan tersebut?
Sebab aku dengar ianya betul.Bagi aku tak kisah laa,sebab semester depan aku dah jadi super duper senior.Masuk Jun dan tamat pada September.Itu lagi aku suka sebab memendekkan jangka masa aku.Untung umur aku laaa wey.

Tapi yang tak sedap didengarnya,aku terpaksa sambung degree pada Mac 2012.Huhhhhhh .... nape macam tu.Kalau ikutkan schedule biasa pom,aku akan masuk awal lagi,iaitu bulan Januari.Ini bermakna disitu kerugian umur yang amat sangat walaupun bezanya 3 bulan.Nape jadi macam tu?Lebih baik ikut schedule biasa,umur kami pom jimat.Bila buat macam tu,kami laa plak yang teranaiya.Jangka masa yang panjang diantara bulan Oktober hingga Mac tu kami nak isi dengan buat apa.Kerja???Memang boleh cari kerja sebab kami sudah pegang scroll diploma masa itu.Insya-Allah kalau ada rezeki,kami apply kami akan dapat.Masalahnya,kami tak mooo keje lagi >>>>>>>>>>>>>>

Kalau boleh,aku nak sangat someone yang boleh jelaskan secara details tentang schedule baru ini.Aku amat-amat  berharap agar ada yang boleh share something.Kesiankan kami yang akan ketinggalan dalam umur.Nanti jadi semakin rugi pula...

So,kerjasama utk menjelaskan amatlah kami hargai.Sekian.

No comments: