She is ADILA ...

Sunday, March 27, 2011

Entry Mesra Blogger



Salam =)
gud morning .... coz still in morning mood and rerajin on9 pagi2 nie
oke, sila tengok banner di atas
comei kan ~

laaaa yang tag nama saya utk special entry ini
tq yer (^_^)
dan utk cik ira
saya menyahut seruan awak utk join entry ini hehehehe



nama diberi NURADILA BINTI MOHAMAD NASIR with spelling
N.U.R.A.D.I.L.A
called me dila, ala, d, mc'd 
dilahirkan pada 18 SEPTEMBER 1990
at HOSPITAL BESAR IPOH, PERAK DARUL RIDZUAN
anak ke 2 dari 4 beradik

dibesarkan sebagai seorang anak polis
my current location now is at MACHANG, QELATE
ex-student scoll SK SRI SURIA 2 TANAH MERAH,
SMK DATO'MAHMUD PADUKA RAJA 1
before menyandang gelaran Mahasiswi UiTM MACHE QELATE,
saya pernah menjadi student PRA DIPLOMA SAINS FIZIK 
kat KOLEJ POLY-TEACH MARA KOTA BHARU
selama 1 semester sahaja oke
& now saya bergelar student DIPLOMA IN BANKING
semester 5 sudaaa (^_^)

gilerkan kaler RED+BLACK+PINK
bagi saya element itu element yang bagus dan unik
besikap peramah bila ditegur, 1st impression nampak sombong giler
mudah menolong orang, addicted to IT, 
minat dunia fotografi (mengidamkan DSLR sebagai 1 kelengkapan),
sukakan motor dan kereta (sebab suka bawak ia laju-laju),
& one more semua org perlu tahu
saya memang gila Blog-walking
(^_*)


benda yg saya alah (merujuk kpd sikap orang hehehe):
~ someone yg ngada-ngada'nyer melebihi had
~ cakap bergegar, tapi kosong jer
~ menunjuk-nujuk
~ berlagak baek tapi hati jahat giler
~ suka laga-lagakan orang
~ orang yg kedekut ilmu
~ orang yang pentingkan diri sendiri
~ orang yg berkawan dengan org laen utk dapat mempergunakannya
~ orang yang perasan bagus sangat

TUAN PUNYER BLOG


matlamat buat BeLoG ???
semestinya nak perluaskan karya penulisan saya. dari belog inilah saya memahami
orang melalui penulisannya, cara terbentuknya idea kreatif mereka,
membezakan element penulisan dan
mostly saya nak mengukuhkan ukhwah di laman maya ini =)

saya tag'kan nama mereka utk join sama
kareena kapoor M'sia
hedaaya
luna

No comments: