She is ADILA ...

Thursday, March 3, 2011

Guest cakap aku POYO !!!

masyaAllah
kenapa??? apa salah aku ???

Tetiba ak beremosi.Memang agak beremosi laaa jugak.Ini tentang seseorang silence readers aku yg tetiba saja post kat ruangan chat aku.
Siap cakap aku poyo lagi!!!Walaaaweyyy >>>>
Apa hal dengan si guest nie?Aku kenal dia ke?Aku ader sakitkan hati dye ke?

Mungkin ada kot >>>
Kalau betul aku telah menyakiti hatinya,kepada si guest tersebut,aku memohon jutaan kemaafan.Mungkin aku tak sengaja dan tanpa sedar telah buat dia sakit hati pada aku.

Tapi ....................................................
If dia dengan sengaja-sengajanya menyatakan aku poyo tanpa ada alasan sebab-sebab musabab,memang aku fuck giler si guest nie.Apa hal wey cakap camtu kat aku?Blog aku ade ganggu ko ke?Ke blog aku ada usik-usik jentik-jentik hidung ko?Setahu aku blog aku nie CACAT tanpa sebarang ANGGOTA.So,dia xley nak tengok ko pom,ko jer g baca dia.

So,peringatan buat si Guest Terlampau tu,kalau rasa sakit hati baca blog aku,mohon JANGAN BACA k.
Aku tak paksa pom ko baca....sebab aku tahu blog aku ni adalah PERSONAL BLOG aku.

Mohon kerjasama daripada pihak tertentu.
Sekian.

No comments: