She is ADILA ...

Tuesday, March 1, 2011

Sekembalinya di sini

Salam....
Ya Allah bersawangnyer blog aku nie!
Sedar atau tidak,nie daa masuk bulan Mac.Ertinya sudah sebulan aku bersendirian tanpa si dia.Walaupun sepi itu milik aku,namun cepat-cepat aku usirkan perasaan yang kelam ini.Bagi aku,inilah permulaan bagi segala yang terhenti.Apa-apapun,aku kena belajar utk menerima hakikat bahawa segalanya telah berakhir.Segalanya sudah cukup!!!!
Bulan lepas,aku hanya sempat tulis 7 entry sahaja,berbanding dengan Januari,sempat jugak aku menulis utk 20 entry.Memang aku akui Februari aku begitu padat jadualnya hehehe...Start dengan permulaan bulan yang aku isikan dengan meghadiri majlis kahwin sepupu aku ke Terengganu,diiringi pulak dengan test pertama bagi setiap subjek beserta dengan FESKO !!!!
Tuhan saja tahu betapa letihnya aku semester ini berusaha utk mengutip kupon.Kupon???Ia hanya sekeping kertas yang kecil sahaja.Kalau jatuh sumpah daa tak jumpa daaa>>> Ia cukup bermakna buat setiap penghuni kolej sepertiku.Tambah-tambah lagi 1 semester lagi aku akan habiskan diploma aku.For sure laaa aku work hard for dapatkan kolej utk semester terakhir.Dan berkat kesabaran aku ini terhasillah kini aku sudah berjaya mendapatkan lebih 20keping kupon....yahooooooooooooooooo!!!
FESKO...jugak menjadi medan FESKO terakhirku.Nanti daa masuk degree nanti xdapat laaa jumpa dengan fesko lagi...pasti rindu!Rindu ker???ahhh...xde masa eh>>>>
Memang aku akui aku kurang layan FESKO.Pergi semata-mata kerana kupon.Kan aku daa kata aku akan work hard for kolej kediaman.Memang giler pemikiran!Entah laaa kenapa aku terasa selesa bila stay kat hostel.Bukan medan utk aku mudah keluar masuk dari pintu gerbang UiTM tu k...no no no nehi nehi babuji~
Tapi lebih selesa disitu!Tak perlu pening kepala nak bayar bil api air,tak perlu pening kepala hitung duit bayar sewa rumah.Itu yang aku fikir...

Kejamkah bila aku tak beri peluang kat orang lain??
Eh....bila masa plak aku sekat laluan orang lain yang nak stay kat kolej tu.Selagi aku work hard for coupons so ini bermakna aku sudah jalankan tanggungjawab sebagai penghuni kolej kediaman okehh??ada pahammm>>>>

oke laaa,setakat ini dulu aku membebel tak tentu pasai.Membebel di depan lappy adikku dirumah setelah balik dari kelas.Hari ini semua lecturer aku ada solat hajat.So,blok akademik ditutup pada jam 11pagi lagi.Tapi sempat lagi aku ronda library.Apa lagi..........................novel laaaaa (^_^)

*aku si kaki novel yang berangan nak jadik novelis*

Tata .................................................

No comments: