She is ADILA ...

Tuesday, March 29, 2011

Addicted to Milo & Meggi

Salam (^_^)
Malam-malam pom masih nak update entry yer...hehehe...mood berblogging aku menggila. Hmmm sesuai dengan title di atas, aku pom baru jer bedal milo secawan. So, tetiba jer terlintas nak beritahu benda yang WAJIB ada dalam bilik hostel aku ini. Milo tu ok dah, memang cun giler minum milo...tapi yang bab meggi tu yang tak baper cun nieyhhh. Tapi nak wat camner, I’am really addicted with that. Betui tak tipu cket pom, tiap-tiap malam mesti kena pekena milo secawan, so sweet dengan cara aku buat air milo, memang menjilat jari laaa. Meggi plak aku lebih prefer meggi Sedap tu, yang meggi goring tu. Tapi aku kurangkan jugak makan, at least selang 2,3 hari makan meggi. Sebab meggi kan tak elok utk kesihatan rite. So, better elakkan. Tapi milo .... memang tak ley nak elak oke (^0^)



Cara nak buat Milo cik D:
1. musti laaa kena beli Milo Fuze yang 3 in 1 tu laaa... itu memang kemestiannya. Milo Fuze tu aku pilih yang original...memang rasa dye milo ori laaa
2. panaskan air dengan heater nie, memang kena panas betul
3. masukkan milo tu dalam cawan, then lepas jer heater tu sudah siap masak sepenuhnya, tuang cepat-cepat lam cawan tu
4. tengok pada saiz gelas tu sendiri, besar ke kecik ke, tapi make sure that kuantiti air itu hanyalah separuh daripada gelas itu. Ingat oke....SEPARUH sahaja!!!

Taaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaa~ finish it.
Boleh try minum masa tu. Mesti rasa milo tu best giler disebabkan kuantiti air yang sedikit, buat milo tu rasa fresh giler. Memang best sangat-sangat minum milo tu ++ plak celup biskut cream creaker tu... hehehehe mengancam terus...
Xpercaya????
Cuba laaaa.... pasti memukau!!!

No comments: