She is ADILA ...

Wednesday, August 14, 2013

Majlis Perpisahan OA Hj Kamaruddin

#PTJM

Today office aku ada buat majlis sikit sempena perpisahan OA dari PTJ Machang ke PTJ Tanah Merah. Aku ada la bawak biskut raya sikit sikit, campur campur sebab dah tak banyak biskut raya kat rumah. Then aku bawak jugak siput goreng aku tuh. Aku bawak sikit jugak, nak bagi officemates rasa biskut raya aku lerrr.

Majlis tu OA yang sponsor sendiri. Dia bawak nasi Arab + sikit sikit biskut raya. Sedap youuuu nasi Arab dia. Sangat sangat lah rajin wife OA bangun pagi pagi semata mata nak sediakan nasi Arab utk staf pembangunan hari ini. Sebab nasi tu agak banyak so, kami panggillah staf staf unit lain. Panggil DO (District Officer). That first time I met DO, very nice guys even look tegas sikit. Sangkaanku meleset bila dia ramah jer dengan staf staf lain, ramah dengan budak budak praktikal macam kami. Alhamdulillah, tak mengira status jugak lah dia.

OA is stand for office assistance, like macam ketua kelas lah. Itu ayat pertama bila aku masuk lapor diri di unit ini. Hahaha... agak alim orangnya, sangat sangatlah hardworking you. Sangat sangat baik tapi agak kurang bercakap. Tak semestinya orang yang kurang bercakap tu sombong yer... Haaa ingat tu. Sebab aku jugak bukan dari golongan yang cakap banyak. Bercakap jugak tapi tak banyak.

Ok lah , untuk OA selamat berkhidmat di tempat baru yer.

_xoxo_

No comments: