She is ADILA ...

Tuesday, August 13, 2013

I am here @ PTJM

#Week 4

Assalamualaikum PTJM . Alhamdulillah sudah 4 minggu berada di sini. Korang semua tak tahu kan (sebab aku tak inform pom... hehehehe) , aku sedang berkhidmat di Unit Pembangunan, Pejabat Tanah Jajahan Machang. Yes, I am.

Berkhidmatnya aku di sini sebagai budak praktikal. Hohohohoho .... yes this is my final semester. Alhamdulillah. Bakal berakhir pada Disember 2013 (yeaaayeaaaahhh tak lama lagi), aku di sini menjalani kehidupan latihan industri dan jugak perlu buat thesis. 

Thesis?!!
Tajuk thesis pom tak sempat aku carik lagi. Haaadoiiii

Memilih untuk berkhidmat di Unit Pembangunan adalah sangat sangat menarik minat aku. Full name department ini adalah Unit Pembangunan Fizikal dan Masyarakat. Create event .... buat itu ... buat ini. Ianya lebih kepada membina sesebuah jajahan tak kira dari segi masyarakat ataupun fizikal seperti bina bangunan, rumah rumah PPRT dsb.

Ok, lets me stop here. I will continue later.

_xoxo_

No comments: