She is ADILA ...

Thursday, October 18, 2012

Aku redha andai tiada Rezeki utkku

Assalamualaikum *mood sedih sikit*

Hari keputusan biasiswa JPA telah pun diterima. So aku redha, tak berharap mana pun ekceli. Tapi bila dah log in dan terang terang terpampang nama aku dan keputusannya GAGAL ! of course terdetik jugak rasa alaaaa ..... napa tak dapat?!!! grrrrrr rugi nye

takper la, tu namanya tak der rezeki. Aku pun awal awal lagi redha dengan keputusan yg "tak seberapa" ni memohon. Tak per la at least layak memohon, tu dah kire oke. Mungkin permohonan terlalu banyak diterima, lalu dia telah meng'upgrade'kan grade menjadi lebih tinggi. Aku sempat usha member member aku, yg dapat cuma seorang. Tu pom CGPA nya 3.85 !!! omaigadddd memang tinggi la JPA nak utk batch degree. Dah tu xde la plak part RAYUAN! ok redha saja.

ohh my Hanis Zalikha canner plak?!!! 

No comments: