She is ADILA ...

Sunday, October 7, 2012

Selingan time buat assignment !

Saja santai santai malam nie, sambil sambil layan lagu dari laptop roomates, sambil sambil buat assignment yang bertimbun. Dunia mahasiswa macam nie la. Mana ade rehat! Cilok kelas boleh la rehat (sememangnya hari ini aku cilok kelas, kelas petang pulak tu 6-8). Bukan sesengaja jer nak cilok, kesihatan tidak mengizinkan aku ke kelas oke! Batuk melanda diriku sejak 2 minggu lalu lagi. Arini lah baru tergedek gedek pergi klinik then cakap "Nurse bole tak saya nak ubat? uhokkk uhokkkk".

Rilek santai santai malam ini sambil buat buat tak sedar, esok ada presentation! Aku kebal giler bab bab present ni, semua amik mudah ehehehehehekkkkk ~ Boring! bertahun tahun aku present di hadapan, naik cuak naik lemak semuanya naik bila di depan. Malu??!!! Sometimes yes malu jugak beb! Kadang kadang aku pakai tibai jer, malas cuak giler habis dengan segala bagai present. Tambah tambah plak bila lama tak balik kampung! Lagi laa rasa macam teranayai tinggal di sini. Ohhhh ! Terasa terbeban walau baru SEMINGGU tak balik! Yela, asyik asyik rotate benda sama nak buat. Kalau balik kampung bole get rest sket. Betul dokk??? That y orang cakap home sweet home ~

KB - Machang even tak sampai sejam pom still tak dapat cilok masa utk balik. Tu namanya aku betul betul sibuk. Minggu nie lagi la tak bole balik sebab kena attend modul 6! wahhh nie memang tahap gila babass nie nak ngadap dua hari yg amat mengjengkelkan. Kau tahu modul? Kau pernah masuk?!!! kepada yang memang dah pernah masuk betapa merasakan neraka jahanamnya modul ini. Kepada yg tak pernah masuk lagi, hmmmm aku memang anti ahh law nak tulis pasai modul. Geli bhai ! Kepada yg suka entertain diri anda memang full gila babassss minat modul ini! Kepada yang simple baik hati cun cun malu ala ala aku nieh memang tak ahhh!

ok lah aku malas nak merapu panjang lagi. No mind aku nak bebel panjang panjang. Apapun nie just silingan tatkala otak serabai dengan masalah masalah yg tak tahu bila nak settle. Kau hadeee masalah cenggini?!!!
out dulu ~ bye !

No comments: