She is ADILA ...

Tuesday, October 9, 2012

Ohh my Diet !

Topik hari ini diet. Atau nama lain Cara Cara Untuk Kuruskan Badan
Serius talk, cemburu giler bila my sis berjaya turunkan berat badan dia bila dia amik SDII. Are u familiar with that product? Of course rite. And now she almost lost about 9kg! ohmaigaddd. Seronoknya. Sebelum ni she about 70++ (not really sure) but now she's 66kg!!!!

Aku plak yang jadi gemuk dari dia. Padahal dulu akulah yg paling kecik berbanding dengan dia. Tetiba rasa mengamuk jer nak beli SDII. Tapi aku takder gaji aku sendiri. Harapkan duit PTPTN tak mungkin lepas aku nak memiliki SDII ni. Sebab my sis tu membelanjakan RM150 seminggu utk setin SDII! For me sure sure la ianya big amount right. Lainlah my sis, dia sudah bekerja.

Makan SDII pom kena banyak jugak pantang larangnya. Nasi memang takley sentuh. For sure la law x makan nasik bole turun right. Orang biasa pun law diet tak makan nasi pom bole turun. No need SDII pom takper. Cuma SDII ni membantu mempercepatkan lagi proses turun berat badan tu. No matter orang sanggup berbelanja besar utk memiliki badan yang ideal dalam masa yg SINGKAT! 

Jadi di sebabkan aku nie jenis sedar diri (puji diri sendiri sebab kecewa takdapat beli SDII), aku pom nekad utk tidak makan nasi. Haaa amik kau! Now dah sebulan aku tak sentuh nasi. Yes, sudah hampir 5kg aku lost berat badan! Guess what my feeling? No need a large amount money to start a diet! hahahahahaha .....

Now, aku really happy. Slow and steady to makes a WIN ! 
 

No comments: