She is ADILA ...

Thursday, October 4, 2012

HomeSick

Assalamualaikum....
ehemmmm ehemmmmm hari nie hari Khamis. Ekceli, kebiasaannya petang petang cenggini aku dah melepak kat rumah. Santai wehh! Tapi minggu nie =( minggu aku terpaksa berkampung di KB. Ahhh mencikkkk!
Gila aku homesick even tak sampai sejam pun dr KB ke rumah aku.
Biar! biar orang cakap aku gila homesick. Takpe. Tak marah pom. Cuma i miss it so much ++ miss my big family! ohhhh no *airmata airmata. Dah la terpaksa berkampung di sini 3 minggu *pengsan. Ohhhh tidak! Tapi tak pe la, demi cuti panjang yang akan tiba tak lama lagi aku relakan saja. Ekceli banyak giler assignment aku. So i have to complete it before mid term break. Dah tentu tentu aku sibuk sepanjang mid term break. My beloved kezen nak kahwen! haishhhh seronokkkkkkkk =)))))

bosan giler! bosan bosan bosan

all my roomates tengah syok berdengkur. aku plak cerah jer bijik mata ni. yelah sebelum on lappy nie aku dah bedal nescafe 2 paket. mau tak cerah LoLLL ;) sambil sambil melayan boring yang memang sedia ada nie aku rerajinkan diri jenguk dan sapu sapu habuk kat belog aku. niat di hati nak delete terus jer belog ni, tapi law pikir pikir ape aku nak buat law boring cenggini. lalu aku telah menukar segala bagai disini. nah MUKA BARU belog aku. just simple, same goes like me ;) keboringan nie la menyebabkan aku melayan kembali diari online aku nih. lama siot! aku rindu kau belog. tapi dek kesibukan melampau ++ ade something *benda baru hadir dalam hidup aku selagi gus boleh melenyapkan belog aku dr ingatan aku nih.

apekah menatang benda baru tuh?

jeng jeng jengggggg i already have my own smart phone! alhamdulillah lama  giler aku idamankan, last last dapat jugak aku memilikinya. BB Curve 8520 yang tak seberapa megah BOLD 3@4 aku tetap bersyukur! sekurang kurang dapat la jugak aku merasai memiliki BB walaupun agak lama aku nak dapatkannya =). oke laaa aku nak break dulu. solat Asar kejap. Insyaallah aku datang balik 


No comments: