She is ADILA ...

Tuesday, December 18, 2012

Pemilik tegar smartphone !

Salam .... selamat malam

hihihihihihi ya Allah rindunya kat belog saya nih. Akibat sibuk memanjang dan semakin sibuk sejak sambung ijazah ni membuatkan saya tak der masa langsung nak godek godek belog kesayangan saya ni. Malam ini cuba menghabiskan masa utk membersih segala kotoran dalam belog ini. Fuhhhh bersawang nyer! Sampai saya lupa bila kali terakhir saya singgah menaip disini.

Sejak jadi pengguna tegar smartphone, saya akui jarang gila saya nak on facebook guna lappy. Menggunakan lappy hanya ketika buat assignment! Fuhhh baiknya, menggunakan laptop sebaik baiknya hahahahhahaha. Ohhhh saya amat gilakan smartphone saya yg saya beli guna duet sendiri. Baru beberapa bulan saya guna, sejak beli September lepas, saya akui saya teruja memilikinya. Semuanya pantas! Dihujung jari sahaja segala maklumat. Tak perlu mengusung laptop yang sememangnya berat. Memudahkan!


Korang pasti sudah lama memiliki smartphone anda kan?

No comments: