She is ADILA ...

Tuesday, May 10, 2011

VCO : 1st trial pom aku dah rasa Kelainannya

Salam (^_^)
Masih menghadap lappy buruk aku nie, sedar tak sedar dah beberapa hari aku tinggalkan blog aku tanpa entry. Bak kata Hanis Zalikha ... bukan mudah nak menulis sesuatu ! Ya, aku akui aku jugak kekadang ketandusan idea jugak.

Oke ... direct to my topic, aku dah guna VCO jugak! Ngade ehh ~ Dah ramai sangat yang menggambar gemburkan cerita tentang kehebatan VCO nie, aku pom tertarik jugak laa nak rasa dan tengok apekebendanyer VCO nie. Banyak testimoni pengguna yang aku baca. Ehh ... betul ke tak nie? Pikir pikir, aku nekad, oke laa beli laa satu. Aku order dengan seorang sis nie, ejen jual VCO jugak laaa. Tension jugak bila VCO nie tak dipasarkan secara meluas kat farmasi or kedai-kedai ubat. Kan lebih mudah cara camtu! Lupa plak, zaman sekarang orang dah jarang pegi kedai, yelah sibuk kat office. Semua pakai order jer hehehehe ~ Oke oke, aku order laaa satu dengan harga + postage = RM45. Murah dah tu kan kan kan ... Aku sekadar try saje-saje, aku pikir nak hilangkan jerawat kecik-kecik yang tumbuh kat lengan aku. Muka aku ok, selamat lagi la buat masa nie, masih polos tanpa jerawat. Polos ke? hehehehehe

Mula-mula makan tu oke, macam xde pape. Aikk betul ke x nie? Lama tuh, dalam 2,3 hari aku start rasa gatal-gatal kat lengan (tempat yang ade jerawat tu). Then tumbuhlah jerawat kecik-kecik, macam jerawat tu start keluar. Muka aku plak rasa lembut semacam jer, tambah-tambah bila lepas bangun tido..huhuhuhu..muka terasa basah + lembut jer terasa. Aku makan VCO nie 2 biji sehari, pagi dan before tido. Then seminggu sekali aku apply VCO nie kat muka. Memang rasa lembut laaa. Lengan aku nie masih gatal-gatal, jerawat pom makin kering laa jugak. Insyaallah, aku akan amik VCO nie berterusan utk hilangkan jerawat kat lengan aku nie. Now, baru seminggu aku amik VCO, ternyata aku puas dengan hasilnya.

Korunk dah cuba VCO? Kalau tak cuba, rugilah... Kepada mana-mana yang kulitnya berjerawat, bolehlah cuba. Tak rugi taw ....

Oke, tata ....


                           

No comments: