She is ADILA ...

Tuesday, May 10, 2011

Alhamdulillah ... dapat lagi (^_^)

Bukan mudah nak kekalkan kedudukan di kolej kediaman. Aku fikir semua orang tahu tentang itu. Kolej kediaman tidak mampu menampung sejumlah besar pelajar di setiap universiti. Jadi, menjadi tanggungjawab utama utk fight sesama sendiri.

Oke ... aku nak cerita tentang senarai nama yang berjaya menduduki kolej semester depan. Dan nama aku masih tidak tercicir dalam senarai itu. Yahooooooooooooooooooooo ~

Bukan mudah bagi aku nak kekalkan kedudukan tuh. Ade jer halangannya! Tapi alhamdulillah, sehingga hujung semester, aku tak pernah buat mana-mana rayuan utk dapatkan kolej. Tidak pernah oke! Jadi, aku antara orang yang berada dalam carta pertama... huhuhuhuhuhu !

Setiap sem mesti aku pikir, berapalah kupon dia nak eaa? Adusss pecah kepala kerana kupon. Dan semester lepas, punyer laaa banyak aktiviti yang dianjurkan. Mujurlah ada kerajinan sedikit nak kutip kupon. Dan kupon aku mencecah 30 keping. Itu bermakna 30 aktiviti aku daa join. Hebat kan!!! Rajin giler...

Geng-geng akulah antara supersenior yang berjaya mengekalkan takhta disitu (~_~)


:: nie dia laaa yg kami rebutkan setiap sem ::

No comments: