She is ADILA ...

Saturday, May 21, 2011

Bercinta dengan bayang-bayang

Bercinta dengan Bayang-bayang ?
Ada ker? or itu dimaksudkan dengan gila bayang ? lebih kurang laaa hehehehehe

Siapa pencinta itu? Akukah?
atau kamu, atau dia >>>

Entah, sukar dimengertikan bila ada hati yang sayang, ada hati yang terluka. Aku tak pasti akukah yang bercinta dengan bayang-bayang. Ataupun bayang-bayang itu adalah satu realiti. Bila bayangan itu pasti, cinta itu jugak pasti. Tapi aku tak mengerti, dia pom sama, dan awak pom sama!

Cinta ini cinta tiga segikah?
Entah, mungkin. Saya sayang dia, awak sayang saya, dan dia entah sayang siapa. Sayang itu tak pernah memiliki kah? Atau kita yang tak bertuah utk memilikinya.

Siapa yang terluka?
Semua! Pasti semua akan terluka sebab semuanya tidak lengkap. Tapi ada pepatah mengatakan "Bercinta pada yang sudi, berkasih pada yang setia". Aku kena terima cinta dia kah? atau dengan bodohnya terus menyayangi awak, yang tak pernah pasti.

<bertenang, berfikir>

Biar masa yang menentukan. Titik. Tamat.

No comments: