She is ADILA ...

Monday, May 2, 2011

sTory mOry Final Exam

Assalamualaikum



oke di tengah malam buta nie aku sengaja buat drama king cket! Drama king ni laa yg menghidupkan minggu final exam kami. Oke look kartun kat atas tus !! Aishhhh sama ngn geng aku daa ... *kami pom bertiga jugak* ++ potongan rambut tu yang kena mehhhhh ~ hahahahaha lawak laaa kartun nieyhhh .... yg rambut panjang tu Sue, yang rambut pendek tu Emy, yang tengah tu aku laaa (~_~)

Cerita sem ini... adeshhhh law tak terkeluar bab cerita hantu memang tak sah! Mulut nie gatai-gatai nak jugak hangatkan malam-malam stress dengan cerita yang lebey kurang stress laaa jugak. Suka buat keje bodo kan kan... Yang bukak ceritanyer dengan hal bukak ceritanya, yang hal penakutnyer satu daaa ... Ngettttt tapi rindu korang lahhhhh time time malam camnie pukul 12.48am. Ade jugak aku takut sampai kadang-kadang susah giler nak tidow. Nak taw aku buat camner? Aku dengar laa radio via handset yang aku pinjam dgn adik aku tuh... Nset aku mane?? Adeshhhh hanset aku nokia 1100 jer .... shitttttttttt diam sudaaaa hehehehe =)

Tapi bila aku story kat budak dua ekoq nieyhh, diorang pigi lak citer kat aku yang diorang takut nk dengar lagu or pasang radio malam2... takut dengar "suara Laen" !!! sumpahhhh mulut kuang ajar, menakutkan aku jerkkk


Tu baru bab bercerita, belum masuk bab kami melantak sakan! Kepala melantak sakan mustilahhh si Sue yang kurus tuhhh... dye xpe laaa kurus, aku ngn Emy nie laa yg bermasalahnyer. Seronok, kami memang enjoy giler time melantak! Meggi tak meggi, nasik kerabu, nasik dining yang kami sumpah hari-hari tu, kadang-kadang chicken chop/ fries yg kami g beli kat Foodcourt. Bahagia giler time kami makan. Or tak pom law sesak sangat makan biskut Hup Seng dengan milo... haaaa feveret aku tuhhh !!! Law meggi plak aku melantak sakan Mee Sedap yg goreng tuh, Sue pom sama~

Study? Kadang-kadang diorang study start tengahari sampai embum keluar. Aku? Start pagi-pagi buta ag, sebab nak tido time berembun tu. Lagi best kan? Ade jugak aku teman diorang. Law aku panjat katil dulu, ade laa yang mengikutnyer. Tapi minggu last final, aku bersajak di rumah saja. Tinggalkan Sue terkontang kanting di jaga oleh Cik Ah and frens ... sbb aku ngan Emy study kat umah! Bagus giler kan tinggal Sue...*sian kat dye ... sorry laaa Sayammmm*

Even kami buat ape sekali pom, kami tetap sekepala ! Sayang korunk sangat-sangat muahhhh ~


No comments: