She is ADILA ...

Wednesday, May 25, 2011

Dia ... cikgu rupenyer !!!

Assalamualaikum.

Lama x hapdet. Windu lah. Nak kongsi citer cikit nim. But, biar aku gelak-gelak dulu. Oke-oke, dalam ramai-ramai member aku dalam Fesbuk nie, aku baek dengan seorang jejaka hensem nie. Ore kelate larh ! Yang hensem-hemsem semua ore kelate oke. Agak lama laaa aku kenal dia, tapi kenal sekadar di alam maya nie aje. Aku panggil dia Yie. Berkenalan bermula dengan sesi tegur menegur kat YM. Then berlarutan hingga ke Fesbuk lak aiii. Kami baek, baek gile-giler. Hari-hari duk chat! Kadang-kadang dye ade call. Agak-agak aku laaa, ada la dalam setahun kami kenal, kawan baek kowt alam maya nie. One day aku ter'tanye dye, bila nak abis study. Maklumlah jejaka ini belajar jauh nun di UKM. Dye reply, keje kejap before posting. Aku dah gelabah dah! Ape nie, posting ape lak nim. Aku dah penim kepala dah, aku budget kenal giler dah, rupenyer x abis lagi sesi berkenalan. Aku dengan rasa x malunyer tanye, "awak awak, actually awak nie amik kos ape yer?". Maybe dye di ujung sana tuh dah gelak-gelak, maybe cakap ngigau ape perempuan nie, lupe ker ape hahahahaha

Dye pom replied ..... "Saya cikgu laaaa awak !" . Aku hahahahaha ..... diam terus ! Betapa tak habisnyer berkenalan kan ... adoyaiiiiiiiii

p/s: Time nak berkenalan tu, biar berkenalan sampai habis oke ! Mujur dye sporting giler hehehehee

Lof cikgu larhhhh !
Ayie Shut

No comments: