She is ADILA ...

Friday, January 18, 2013

Semakin lama berkasih .....

Lamanya tak singgah disini :)
Setelah berminggu minggu menyibukkan diri dengan study sampai lebam, jadi sekarang telah sampai masanya utk berjimba bersuka ria di semester break yang berlangsung pada hari ini...

okey lah bila diberi cuti walaupun hanya 6 minggu sebelum bermulanya semester terakhir. Wah macam tak percaya pulak nak abis dah degree aku. Happy face! Tak disangka sangka budak nakal sepertiku ini jugak mampu menggenggam segulung ijazah (insyaallah andai diberi kesempatan dan dipanjangkan usia).

Lama aku mengasingkan diri dari dunia siber sejak study week 3 minggu lepas. Alhamdulillah berkat kesabaran aku belajar dapat jugaklah aku menjawab final exam dengan tenang. Cuma hanya sangkut kat paper Investment. Oh bagai nak mati bila soalan susah. Tapi aku tetap jugak buat. Moga moga tak sia sia aku memberikan jawapan walaupun aku sendiri tak baper sure!

ok malas nak berbicara pasal paper yg baru saja tamat pagi td. Gilos cepat aku terbang balik ke Machang. ohhhh hati rindu rumah! Sebab itulah lepas jer keluar dewan aku terus berlari balik kat rumah sewa and collect all my things, then move balik Machang terus.

korang..... aku nak share something. Ini soal hati, soal perasaan. Boleh tak aku luah disini?
korang taw tak bila dah lama berkasih, macam macamlah berlaku. aku tak rimas, tapi aku takut bila kerap kali bertelegah, bergaduh, buat kita makin renggang dengan pasangan kita. Betul ke apa yg aku rasa ni? Atau aku sebenarnya takut pada sebuah pergaduhan yg boleh mencetuskan perhubungan ini retak. Aku tak mau bergaduh biarpun selalu aku buat masalah. Sory disini aku tak curang k. Kadang kadang ntah lah aku tak terpikir benda yg aku buat bole mencetuskan marah si dia.

Beginikah keadaannya bila hubungan makin lama? (berfikir)

-xoxo ;D-


No comments: