She is ADILA ...

Sunday, January 27, 2013

Perempuan yang tak reti memujuk

Pelik tapi benar ....

Ikhlas ku akui aku lemah bahagian pujuk memujuk ini. Dengan lebih tepat lagi aku ni FAILED! Itulah kelemahan aku. Time buat B sakit hati dengan aku, aku tak reti pujuk langsung. Dan B plak mengada ngada. Eiiii ..... nak suh aku pujuk macamane tak taw laaa.

Tapi bahagian buat dia frust memang akulah JUARA !

Bila dia start jer tarik muka dengan aku, aku mula gabra. Macamana nak buat, aku tak reti pujuk pujuk. Aku pandai mintak maaf. Cuma sekadar maaf jer la. Berulang kali aku janji tak mao buat lagi tapi hujung bulan nanti gaduh pasal hal yang sama lagi.

Adila ....... Adila ........

Sabarnya dia dengan aku hanya Tuhan jer yang tahu. Aku mane tahu dia ni amat amat sensitif orangnya. Oke, sekarang dia masih lagi dalam mood merajuknya itu. Haissshhh dah berminggu minggu aku rasa kami bergaduh hari tu, tapi tak jugak oke oke. Aku plak rasa cuak nak buat masalah lagi dengan dia. Akhirnya aku jugaklah kena tukar MODE... Off mode NAKAL, dan ON mode BAIK. Semuanya utk abe saye saya!

-xoxo :D-

No comments: