She is ADILA ...

Thursday, January 24, 2013

Gewe B gudddd

Orang kata setiap perkataan yang baik baik yg kita sebut itu umpama Doa...

MrB selalu puji saya good. Walaupun saya tak sebaik mana, dan tak jadi sebaik dia, dia tetap saya cakap good. Bila saya cakap jangan puji saya good lagi, dia balas, B nak sayang jadi gud selalu.

Cukup terharu bila dia selalu doakan yang terbaik buat saya.

Dia kekasih terbaik yang pernah saya miliki. Sentiasa menyokong saya dari belakang, sentiasa positif bagi nasihat untuk saya. Sentiasa buat yang terbaik untuk saya. Yang paling terharu, dia tak pernah menyakitkan hati saya walaupun sekali sejak hampir 3 tahun kami couple.

Alhamdulillah, saya bersyukur sangat jadi kekasih tercinta dia. Walaupun dia tegas, dia kuat cemburu, dia agak mengongkong saya, saya tahu itu semua terjadi sebab dia nak buat yang terbaik untuk hubungan kami. Dia selalu sebut moga saya jodohnya, sekali gus jadi isteri yang solehah buatnya. Terharu tak? Punyai kekasih yang terlalu menyayangi kita sehingga dia sensitif dan menangis bila kita mengabaikan perasaan dia.

Saya sayang dia. Dan saya juga harap kekasih saya yg tersayang ini jadi Jodoh saya.

-xoxo :D-

No comments: