She is ADILA ...

Wednesday, June 22, 2011

Tahun akhir yang membahagiakan

Oke . Cukup cerita pasal story mory yang hot hot nie. Berbalik pada discuss about study =)

Alhamdulillah, sampai jugak saya di tahun akhir pengajian. Setelah 3 tahun berhempas pulas, berterik tangis nak habiskan diploma, akhirnya semester ini saya sudah berada di tahun akhir. Dengan selamatnya, saya menjejakkan kaki dengan tanpa sebarang repeat paper. Kira lepas lah segala mala "roadblock" yang saya kena lalu.

Semester ini memang sempoi giler lah. Tapi projek mojek memang meletop habis. Memang banyak giler lah! Tapi projek Entrepreneur paling best. Saya sambung cerita part "Chenta Irish Photography" oke tak? Ada bantahan? Kali ini Chenta Irish berkembang maju, bukan setakat photography session, but it become Chenta Irish Bridal. ENT300 projeknya khusus utk set up one business organization and it makes fully report about the business. Taknak panjang cerita pening-pening kepala, saya just set up bridal. Tajuk bridal jugak agak famous bila group 1 lagi pom berminat nak buat bridal. Alhamdulillah, kerana kami cepat submit title, we got the business project. Alhamdulillah. Kali jugak set up projek bertiga. Tiada penambahan ahli dalam group kami. Maybe ia akan jadi mudah bila kami sekepala buat projek ini. Saya nak sangat buat projek terakhir nie adalah projek yang paling cemerlang. Insyaallah.

Projek Selling plak saya masih dalam perbincangan. Masih tiada kata putus kerana ia melibatkan penjualan secara live lagi. It more costly than ENT300. Tapi, idea secara rambang sudah kelihatan biarpun masih rambang-rambang lagi. =) Semoga semester terakhir ini jadi semester yang terindah bagi aku. Need more focus on Investment, need more creative thinking about the Entrepreneur, need more expert become a sales person on Selling and more knowledgeable about the product on Operation Management. Amin ~

No comments: