She is ADILA ...

Thursday, June 30, 2011

Jalan-jalan lagi

Selamat petang semua.
Huhhhhhhhhhhhhh ! Bising mulut bila kepenatan berjalan seharian. Sape suh memandai jer jejalan? Takder kan takder kan. So jangan sibuk-sibuk nak tarik muncung bila penat. Bukan aku oke cakap camtu. PapaBear yang memekak camtu kat aku. Actually dye jeles ah! Sebab aku dan alom pergi jejalan tak bawak dye. Oke, kami jalan-jalan lagi. Berjalan ikut kaki masing-masing tanpa ada hala tuju yang betul. Haishhhhh memang takder keje kan! PapaBear bising-bising siap calling lagi everytime. Sampai alom plak tarik muncung bila aku bergayut tak hengat duni. PapaBear PapaBear ............ cemburumu melampaui cemburuku plak =)


Actually tujuan kami g jejalan kat Kay B tu nak batalkan broadband aku kat CelcomCentre KB. Dah terlanjur membawa diri ke sana, tak sah law tak singgah meronda ke sana ke mari kan kan. Mula-mula ronda kat KB Mall. Meronda tanpa tujuan ni best, jalan jer, tengok tengok barang, komen komen cket, last last blaa camtu jer yer. Sorry kami hanya meronda sahaja. No intrested thing to buy hurmmmm :( Next station Tesco. Oke oke, jadi shopping trainer jap. Ke sana ke mari carik barang dapur. Tak sah ke Kay B kalau tidak pulang dengan barangan Tesco. Mak saya memang kaki Tesco! Tapi bukan mak yang pergi, anak mak yang melebey lebey pegi.

Next station we stop at Mc'D WCY. Melepak bercakap bergelak gelak bergambar. Itu sahaja keje kami. PapaBear jealous saya date dengan alom. Aduyai PapaBear~ Sesi pujuk memujuk berlangsung masa otw balik. Masa tu alom drive. Adil lar kan, masa pergi aku drive, time balik, alom laa plak. Adil kan? Sama sama penat drive. Oke memang cun ah jalan jalan dengan alom! Next time kite jejalan lagi. Tata

No comments: