She is ADILA ...

Saturday, June 18, 2011

Come back edition

Edition come back lagi =)

Oke, sejuta kemaafan aku kasik kat semua readers blog aku sebab ketiadaan entry baru. Biaselah student tahun akhir, kami dimaklumkan yang semester ini kami agak sibuk sedikit. So, maafkan aku kalau aku tak sempat nak hapdet blog macam blogger laen. Follower si kiut miut aku si Tini pernah tegur aku nape lama x update blog? Alamak, aku cakap sorry lah. Masih tak sempat nak hapdet sejak aku masuk kolej 28 Mei lepas.

Even aku tak hapdet blog pom, aku tetap setia dengan blogwalking taw. Suka sangat jejalan kat blog sila klik sini. Punyer laaa rajin betui cik M update blog =) Jeles aku hurmmmm !!! Tetap syukur sangat-sangat bila blog aku masih di kunjungi oleh silent reeaders. At least counter hits aku naek even tak setinggi Hanis Zalikha ataupun cik Jejari Runcing ataupun Irine Nadia Marcello (^_____^)

p/s : sila tunggu next entry cik D tentang Gambit opssssss .... hehehehehe serta Piala FA Kelate-Ganu !

No comments: