She is ADILA ...

Tuesday, February 1, 2011

Lagi sekali tukar templates

Salam semua (^_^)

Petang. Ya, sudah hampir Maghrib. Saya masih terpaku di depan lappy kesayangan saya ni. Adus, saya bosan laaa dengan templates lama. Iya laaa... macam budak-budak pulak. Saya mahukan yang lebih ke arah kedewasaan. Saya fikir saya mahu ubah cara lama. Sudah tidak sesuai laa! Dengan coloring pinky tu, ohhh tidak!

Sudah sampai tahap WAJIB TUKAR.

Lalu, viewing laaa saya kat beberapa website. Tidak pasti sangat yang mana satu, sebab saya just view "nice blog templates, new blogspot templates, blogskins". Lalu, terpikatlah dengan "greeny" yang nampak cukup nature, simple, sempoi tapi menunjukkan kematangannya sendiri. So, apa lagi ------->

Sila laaa view dan komen sedikit tentang templates baru saya!
It really nice for me wink wink~

No comments: