She is ADILA ...

Wednesday, February 9, 2011

Facebook? Saya "Deactivated" Sebentar

~Salam =)
Masih ceria,walaupun dihati saya masih berbalut kisah semalam. Lupakan! Itu hanyalah kisah peribadi saya dan dia. Saya jugak masih belum bersedia utk menceritakan di laman blog peribadi saya. Cukuplah, saya mengatakan saya bahagia dengan keadaan saya sekarang.

Kenapa Facebook telah "deactivated"?
Bukan sengajakan diri utk berbuat sedemikian, cuma saya memerlukan masa utk "active"kan kembali akaun FB saya. Buat masa ini, saya rehatkan sebentar diri saya utk FB.

Sebab "Clash" kah?
Satu lagi soalan yang saya nak mengelak utk menjawabnya. Sekali lagi saya cakap saya bahagia dengan keadaan saya sendiri. Insya-Allah, bila sudah tidak aktif ber"facebooking", saya akan luangkan masa bersama blog peribadi kesayangan saya ini. Nantikan beberapa entry saya selama saya menyepi buat seketika waktu baru-baru ini.

Sekian~

No comments: